فروشگاه اینترنتی ماه بانو

فروشگاه ماه بانو

فروشگاه اینترنتی ماه بانو

فروشگاه ماه بانو

  • ۰
  • ۰

بررسی قیمت و مشخصات یخچال بالا پایین ال جی مدل 882

یخچال فریزر ال جی مدل GRB-882 جزو مدلهای بالا پایین ال جی بوده که از طراحی بسیار زیبا و امکانات و ویژگی های کاربردی فراوانی بهره می برد. ظرفیت این یخچال فریزر ال جی 28 فوت (509 لیتر) می باشد و گزینه ای فوق العاده مناسب برای خانواده های متوسط و پرجمعیت است. مهمترین ویژگی های یک یخچال فریزر خوب، قدرت خنک کنندگی بالا و میزان ظرفیت دستگاه می باشد که بایستی کاربران در هنگام خرید یخچال به آن توجه داشته باشند.

 

این یخچال فریزر بالا پایین ال جی LG GRB-882 از یک سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) بهره می برد که باعث می شود هوای خنک به صورت کاملا یکسان به تمام بخش های داخلی یخچال ال جی گردش پیدا کند و در مدت زمان کوتاهی دمای هوای یخچال را به سطح مطلوب خواهد رساند. بنابراین با وجود این سیستم گردش هوای چندگانه فرقی نخواهد کرد که مواد غذایی را در کدام یک از طبقات می گذارید زیرا که هوای خنک به طور مطلوب به تمام قسمت های یخچال هدایت خواهد شد.

این یخچال بالا پایین ال جی 882 از دو بخش جداگانه تشکیل شده است که هرکدام از آنها فضای کافی را برای ذخیره سازی مواد غذایی در دسترس کاربر می گذارد. بخش بالایی دستگاه به فریزر اختصاص یافته است که دارای دو قفسه و تعدادی طبقه بر روی درب می باشد بخش یخچال نیز در قسمت پایینی دستگاه قرار گرفته است که دارای چندین قفسه، کشو و طبقات درب می باشد و فضای کافی را برای نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی در اختیار کاربر می گذارد. قفسه های این یخچال فریزر ال جی از شیشه های فوق العاده مقاوم و نشکن ساخته شده اند که وزن زیادی را تحمل خواهند کرد.

 

ال جی برای سالم و بهداشتی بودن فضای داخلی یخچال از فیلتر بهداشتی HygieneFresh+ استفاده کرده است که قادر است بیش از 99.99 درصد باکتری ها، قارچ ها و بوهای نامطبوع را از بین ببرد و فضای کاملا سالم و بهداشتی را داخل یخچال شما ایجاد خواهد کرد. صفحه نمایش ای یخچال فریزر بالا پایین ال جی مدل 882 بر روی قسمت پایین درب فریزر و به صورت افقی قرار گرفته است که به رنگ مشکی می باشد و علاوه بر زیبایی خاصی که به نمای یخچال بخشیده است، امکان تنظیمات مختلف و اطلاعات لازم داخل یخچال را در اختیار کاربر قرار می دهد.

http://www.1zekr.com/forums/member.php?u=5911

  • ۹۸/۰۷/۰۲
  • ماه بانو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی